У дизайні інтер'єру стилю характерні продумані функціональні рішення і строга відповідність їхнім вимогам, компактні обсяги з чітко виявленим каркасом, технічна ясність форм. Відсутність ліпного декору. Широко використовуються вбудовані ніші, підсвічування. Меблі відрізняються мобільністю і функціональністю. Бурхливий, стрімкий час на зламі епох на початку минулого століття, час відкриттів і помилок, проектів, зухвалих експериментів, крахів і удач. Епоха, з божевільною швидкістю змінювала життя, мистецтво, світогляд. Валилося те, що здавалося непорушним, і народжувалася нова естетика, з'явилися дивні люди, талановиті фантазери - художники, архітектори, поети. Захлинувшись свіжим повітрям змін, вони кинулися втілювати в життя самі неймовірні задуми, перейняті духом нової ери. Джерелом краси для них стала техніка, в її незграбних контурах шукали вони нові форми, джерелом натхнення для них були бездоганно функціонуючі механізми, а творчим девізом: "розчинити у справі ... естетичну, емоційну сутність мистецтва". Їх вабила магія "Чорного квадрата".
Стиль дизайну інтер'єру конструктивізм
В архітектурі були сформульовані нові принципи містобудування: соціальна спрямованість житла, його функціональна відповідність самим необхідним потребам мешканців, у зв'язку з чим проектуються малогабаритні "мінімальні квартири". Це супроводжувалося впровадженням у житлове будівництво нових конструкцій і матеріалів: монолітного бетону, металевого каркаса, збірних бетонних конструкцій. Були встановлені свого роду норми "мінімалізувати благополуччя", які вважалися найбільш придатними для житла робітничого і насаджувалися як якийсь соціально-архітектурний ідеал. Час раціоналізму і утилітаризму принесло і в мистецтво внутрішнього оздоблення будинку простоту, гармонію і цілісність. "Простота - не проста", "менше - означає більше" - ці афоризми Мисан ван дер Рое, талановитого архітектора XX століття, стали суттю інтер'єру не тільки 20-30 років, але й усього століття. Ніщо зайве не "чіпляє" погляд, все функціонально, продумано, зважено. Вивірені пропорції ріднять авангардну архітектуру того часу із класичним зодчеством античності. Прості і чіткі форми, вікна від підлоги до стелі, метал і бетон - будинки, схожі на кораблі, що пливуть у майбутнє, а усередині створювався інтер'єр нового часу.
Внутрішній простір будинків звільнявся від перегородок, заперечувалися старі уявлення про взаємовідносини внутрішніх приміщень будинку. Поділ на зони здійснювалося абстрактним чином найчастіше за рахунок легких пересувних перегородок, окремі замкнуті кімнати, коридори - все це вважалося безнадійно застарілим. На відміну від інтер'єрів попередньої епохи модерну, що нагадують затишну раковину, будинки конструктивістів кликали в майбутнє високих технологій, машинного виробництва і футуристичних мегаполісів. Школи дизайну інтер'єру, створювані в той час вчили створювати не окремі, нехай і геніальні речі, а конструювати обстановку в цілому, створюючи весь світ навколишніх людини предметів. При цьому головним був не зовнішній вигляд, а функціональність предметів. Меблі розглядалася як "апарат для сидіння", в її зовнішності переважали прямокутні площини і чіткі конструкції.
Стиль дизайну інтер'єру: конструктивізм
Всі речі, спроектовані конструктивістами - меблі та інтер'єри в цілому - відрізнялися максимальною функціональністю і мінімальним декором. Орнамент в них був відсутній повністю, допускалися кольорові акценти - блиск металу, благородний чорний, чистий білий і насичені прості кольори - червоний, жовтий, синій. Ці кольори вважалися відображенням філософських і духовних цінностей епохи.
Художники-конструктивісти створюють новаторські тканини, одяг, посуд, в яких ясні і прості за формою колірні плями в поєднанні з чіткими колючими лініями і помітним шрифтом створювали характерні для епохи речі-плакати.
Стиль дизайну інтер'єру конструктивізм
В архітектурі були сформульовані нові принципи містобудування: соціальна спрямованість житла, його функціональна відповідність самим необхідним потребам мешканців, у зв'язку з чим проектуються малогабаритні "мінімальні квартири". Це супроводжувалося впровадженням у житлове будівництво нових конструкцій і матеріалів: монолітного бетону, металевого каркаса, збірних бетонних конструкцій. Були встановлені свого роду норми "мінімалізувати благополуччя", які вважалися найбільш придатними для житла робітничого і насаджувалися як якийсь соціально-архітектурний ідеал. Час раціоналізму і утилітаризму принесло і в мистецтво внутрішнього оздоблення будинку простоту, гармонію і цілісність. "Простота - не проста", "менше - означає більше" - ці афоризми Мисан ван дер Рое, талановитого архітектора XX століття, стали суттю інтер'єру не тільки 20-30 років, але й усього століття. Ніщо зайве не "чіпляє" погляд, все функціонально, продумано, зважено. Вивірені пропорції ріднять авангардну архітектуру того часу із класичним зодчеством античності. Прості і чіткі форми, вікна від підлоги до стелі, метал і бетон - будинки, схожі на кораблі, що пливуть у майбутнє, а усередині створювався інтер'єр нового часу.
Внутрішній простір будинків звільнявся від перегородок, заперечувалися старі уявлення про взаємовідносини внутрішніх приміщень будинку. Поділ на зони здійснювалося абстрактним чином найчастіше за рахунок легких пересувних перегородок, окремі замкнуті кімнати, коридори - все це вважалося безнадійно застарілим. На відміну від інтер'єрів попередньої епохи модерну, що нагадують затишну раковину, будинки конструктивістів кликали в майбутнє високих технологій, машинного виробництва і футуристичних мегаполісів. Школи дизайну інтер'єру, створювані в той час вчили створювати не окремі, нехай і геніальні речі, а конструювати обстановку в цілому, створюючи весь світ навколишніх людини предметів. При цьому головним був не зовнішній вигляд, а функціональність предметів. Меблі розглядалася як "апарат для сидіння", в її зовнішності переважали прямокутні площини і чіткі конструкції.
Стиль дизайну інтер'єру: конструктивізм
Всі речі, спроектовані конструктивістами - меблі та інтер'єри в цілому - відрізнялися максимальною функціональністю і мінімальним декором. Орнамент в них був відсутній повністю, допускалися кольорові акценти - блиск металу, благородний чорний, чистий білий і насичені прості кольори - червоний, жовтий, синій. Ці кольори вважалися відображенням філософських і духовних цінностей епохи.
Художники-конструктивісти створюють новаторські тканини, одяг, посуд, в яких ясні і прості за формою колірні плями в поєднанні з чіткими колючими лініями і помітним шрифтом створювали характерні для епохи речі-плакати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий